Projektarbete!

Senaste veckan har varit riktigt härligt! Jag har fyllt år och fått en massa fina presenter, bla en mini-pc, presentkort på tatuering och lite nya scrapbook-saker. Scrapbooking är mitt nya stora intresse för övrigt. I lördags hade jag och D fest för mig hemma hos honom, och det va riktigt, riktigt roligt! Några av tjejerna från klassen kom över och det blev en toppenkväll!
Jag och D va även och såg Män som hatar kvinnor med hans syster och hennes pojkvän. Riktigt, riktigt sevärd! Har ni inte redan sett den bör ni gå in på SF och boka biljetter. Omgående.


Min otroligt fina mini-pc

Imorgon sätter vårat projektarbete igång i skolan. Jag och tre andra tjejer ska sticka, virka och sy enda fram till påsk! Fatta vilken lyx! Nu kommer jag äntligen hinna göra allt som jag hela tiden tänker att jag ska göra men aldrig får tid till. Det kommer bli en bikinitopp med matchande hotpants och en kjol, en helt underbar sjal och en tröja. Och under tiden ska jag även hinna lära ut virkning till två tjejer som alrig gjort det förut, så det blir verkligen fullt upp. Men himlars, va roligt det ska bli!

Nu ska jag fortsätta på min lilla nåldyna, som är i form av en prinsesstårta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0