Glasögon och modeshow

Sitter just nu i skolan jag brukar jobba på och väntar på mamma. Träffade några gamla barn som jag hade en del förra året, usch va fort dom blir stora! Jag brukar hoppa in och vikarierna som lite allting här på skolan då och då, och det är något bland det roligaste jag vet! Idag har jag varit hos ögonläkaren. Tydligen har jag överseende och behöver glasögon när jag läser, tittar på TV, sitter vid datan osv. Känns lite småkul faktiskt, jag va över hos optikern samtidigt och hämtade några riktigt snygga glasögon som jag ska prova hemma.

I skolan där jag går har vi ett projektarbete varje år, och i år har jag och Suzanna bestämmt oss för att virka kläder och avsluta med en modeshow. Blir nog riktigt kul! Bara ägna 5 hela veckor åt att skapa, det blir härligt. Visar upp allting här sen också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0