Fullt upp

Har inte hunnit skriva dom senaste dagarna, har haft ganska fullt upp. I onsdags hade vi musikcafe på skolan, min klass sålde bullar och sånt för att samla in pengar till våran vårsegling. Riktigt mysigt va det, rekomenderas verkligen!

Sen i fredags var jag och D på middag med hans familj och sen kom några kompisar över, så det blev inte mycket sömn den natten! Sen på lördagen var jag på släktkalas, det va kul att träffa alla, men jag var alldeles för trött egentligen. D ville gå på en fest på kvällen och jag trodde att jag skulle få sova lite innan iaf, men det hanns inte. Det va inte speciellt kul faktiskt, var för trött för att orka ha roligt så det blev en tidig kväll för mig.

Igår var vi hos D´s syster och hennes pojkvän på fika, riktigt mysigt :) Vi bestämmde att vi skulle gå och se Män som hatar kvinnor tillsammans nästan vecka nångång. Och på torsdag ska vi gå med dom och titta på De tre musketörerna! Vi har vart på en väldans massa teatrar senaste tiden, det är ju verkligen såå roligt!

Idag blir det en lugn dag, egentligen skulle jag behöva städa lite och så, men det tror jag får bli en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0