?

Gud, vilken seg kväll det här verkar bli. Lutar åt melodifestivalen. Ensam, en lördagkväll.

Ibland undrar jag vart alla vänner tagit vägen. Under skoltiden satt man aldrig ensam en enda kväll om man inte ville.
Nu tittade jag precis igenom hela min telefonlista och upptäckte att jag inte har träffat över hälften av alla mina kontakter på väldigt länge. Kanske man skulle ordna en "reunion"? Eftersom dom flesta av mina gamla vänner jobbar nu för tiden är dom oftast för trötta för att göra något, och om det väl blir något ska det partas rejält. Vart tog alla mysiga hemmakvällar vägen egentligen? Bara träffas en stund efter skolan/jobbet och snacka lite?

Jag börjar känna att vuxenlivet sakta smyger sig på, och jag vill bara vara 10 igen.


  Ibland undrar jag vart alla vänner tagit vägen. Under skoltiden satt man aldrig ensam en enda kväll om man inte ville.   Nu tittade jag precis igenom hela min telefonlista och upptäckte att jag inte har träffat över hälften av alla mina kontakter på väldigt länge. Kanske man skulle ordna en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0